Narutowicza 59A
90-130 Łódź
()
Pracownia zajmuje się badaniem specyfiki wykorzystania marketingu na krajowym rynku politycznym, analizą najlepszych wzorców kampanijnych na świecie oraz popularyzacją profesjonalnych kampanii wyborczych. Prace te są w prowadzone ramach Pracowni Marketingu Politycznego — pod kierownictwem dr. Marka Sempacha.
Zespół Pracowni, oprócz działalności naukowej i dydaktycznej, może świadczyć także usługi doradcze w zakresie strategicznej analityki wyborczej.
Stanowisko: profesor
Pracuje w: Pracownia Marketingu Politycznego, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Zobacz profilStanowisko: Adiunkt
Pracuje w: Pracownia Marketingu Politycznego, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Zobacz profilStanowisko: adiunkt
Pracuje w: Pracownia Marketingu Politycznego, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Zobacz profilCentrum Języków i Certyfikacji
Pomorska 149/153
90-236 Łódź
nr tel.: 42 635 52 72
e-mail: cjic@uni.lodz.pl
www: cjic.uni.lodz.pl
Godziny otwarcia: