Uniwersytet
  • O nas
  • Zarządzanie na uczelni
  • Struktura
  • Komisje, rady, zespoły
  • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
  • Historia UŁ
  • Wykłady rektorskie
  • Odznaczenia
  • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
  • HR Excellence in Research
  • 80-lecie UniLodz
Nauka i badania
  • ScienceON
  • Popularyzacja nauki
  • Centra naukowe
  • Wsparcie w nauce i badaniach
  • Etyka badań
  • Nominacje profesorskie
  • Promocje doktorskie i habilitacyjne
Rekrutacja
  • Dla osób kandydujących
  • Nasze kierunki
  • Szkoły doktorskie
  • Studia podyplomowe i MBA
  • Mikropoświadczenia
  • Studia dla osób z zagranicy
Współpraca
  • Współpraca na UŁ
  • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
  • UniLodz dla szkół
  • Biznes
  • Dla mediów
  • Kultura w UniLodz
  • Transfer technologii
  • Wynajem i sprzedaż
  • Zamówienia publiczne
  • Kariera w UŁ
  • Sygnaliści w UŁ
  • Patronat Rektora
Społeczna odpowiedzialność uczelni
  • Czym jest społeczna odpowiedzialność uczelni
  • UniLodz RAZEM
  • Plan na Rzecz Równych Szans
  • Akcje społeczne
  • Rada Ds. Równego Traktowania
  • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-Środowiskowej
  • Zespół Ds. Równowagi Między Pracą A Życiem Prywatnym
Studiuję w UniLodz
  • Moje studia
  • Onboarding
  • Organizacja studiów
  • Jakość kształcenia
  • Tutoring
  • Rozwój
  • Nagrody
  • Pomoc psychologiczna
  • Koła naukowe i organizacje studenckie
  • Osiedle akademickie
  • Biuro Karier
  • Społeczność
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ
  • Uniwersytet
    • O nas
    • Zarządzanie na uczelni
    • Struktura
    • Komisje, rady, zespoły
    • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
    • Historia UŁ
    • Wykłady rektorskie
    • Odznaczenia
    • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
    • HR Excellence in Research
    • 80-lecie UniLodz
  • Nauka i badania
    • ScienceON
    • Popularyzacja nauki
    • Centra naukowe
    • Wsparcie w nauce i badaniach
    • Etyka badań
    • Nominacje profesorskie
    • Promocje doktorskie i habilitacyjne
  • Rekrutacja
    • Dla osób kandydujących
    • Nasze kierunki
    • Szkoły doktorskie
    • Studia podyplomowe i MBA
    • Mikropoświadczenia
    • Studia dla osób z zagranicy
  • Współpraca
    • Współpraca na UŁ
    • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
    • UniLodz dla szkół
    • Biznes
    • Dla mediów
    • Kultura w UniLodz
    • Transfer technologii
    • Wynajem i sprzedaż
    • Zamówienia publiczne
    • Kariera w UŁ
    • Sygnaliści w UŁ
    • Patronat Rektora
  • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Czym jest społeczna odpowiedzialność uczelni
    • UniLodz RAZEM
    • Plan na Rzecz Równych Szans
    • Akcje społeczne
    • Rada Ds. Równego Traktowania
    • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-Środowiskowej
    • Zespół Ds. Równowagi Między Pracą A Życiem Prywatnym
  • Studiuję w UniLodz
    • Moje studia
    • Onboarding
    • Organizacja studiów
    • Jakość kształcenia
    • Tutoring
    • Rozwój
    • Nagrody
    • Pomoc psychologiczna
    • Koła naukowe i organizacje studenckie
    • Osiedle akademickie
    • Biuro Karier
    • Społeczność
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ

Najczęściej wyszukiwane:
  • Lista wydziałów i jednostek
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Publikowanie treści naukowych
  • Granty IDUB
  • Uniwersytet Łódzki
  • Wydziały i jednostki

Dział Administracji i Komunikacji

ADRES:

Matejki 22/26

90-237 Łódź

Kontakt:

tel: 42-635-48-12

e-mail: agnieszka.simura@uni.lodz.pl

www: http://wz.uni.lodz.pl

  • Opis zadań
  • Dane kontaktowe
  • Skład osobowy
  • Lista jednostek

Opis zadań

W 2013 r. na Wydziale Zarządzania powołano Dział Administracji i Komunikacji, który powstał z połączenia Działu Relacji z Otoczeniem z Działem Administracji w celu usprawnie­nia działań administracyjnych. Pracownicy DAiK analizują potrzeby grup interesariuszy we­wnętrznych i zewnętrznych Wydziału oraz są częściowo odpowiedzialni za ich obsługę.

Struktura:

  • sekcja ds. gospodarczych
  • sekcja ds. promocji i relacji z otoczeniem
  • sekcja Centrum Rozwoju Dydaktyki

Do zakresu działań Działu Administracji i Komunikacji w szczególności należy:

A. W zakresie spraw gospodarczych:

  1. Organizowanie i koordynowanie prac administracyjnych i gospodarczych w budynku Wydziału Zarządzania wraz z terenem przyległym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji działań dydaktycznych i naukowo-badawczych Wydziału.
  2. Zachowanie czystości, estetyki i właściwych warunków sanitarnych w obiektach WZ i na terenach przyległych, a także ochrona i zabezpieczenie (przy pomocy np. alarmów, monitoringu itp.) mienia Wydziału.
  3. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń stanowiących wyposażenie ogólnodostępnych pomieszczeń i sal dydaktycznych.
  4. Nadzór nad prawidłową gospodarką mediami, usługami telekomunikacyjnymi i odpadami.
  5. Określanie potrzeb i sprawowanie nadzoru w zakresie robót budowlanych, remontów i prac adaptacyjnych.
  6. Racjonalne gospodarowanie urządzeniami, które zapewniają prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie obiektu.
  7. Nadzór nad działalnością najemców i organizowanie prac związanych z udostępnieniem pomieszczeń i terenów przyległych do obiektu WZ.
  8. Zarządzanie i prowadzenie rejestru majątku Wydziału Zarządzania. Współuczestnictwo w czynnościach związanych z likwidacją majątku eksploatowanego przez Wydział.
  9. Sporządzanie budżetu przychodów z najmu, kosztów utrzymania budynku oraz innych budżetów określonych w odrębnych regulacjach WZ, analiza ich wykorzystania.
  10. Nadzór i opieka techniczna nad stacjonarnym sprzętem multimedialnym znajdującym się na wyposażeniu sal wykładowych budynku WZ.
  11. Pomoc w obsłudze sprzętu podczas zajęć dydaktycznych, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi sprzętu. Wypożyczanie przenośnego sprzętu multimedialnego na potrzeby zajęć dydaktycznych, konferencji, spotkań naukowych.
  12. Obsługa i opieka techniczna uroczystości Wydziału Zarządzania jak np. inauguracje, dni otwarte, spotkania okazjonalne. Obsługa posiedzeń Rady Wydziału, rozpraw doktorskich i habilitacji, rejestrowanie nagrań z tych posiedzeń.
  13. Obsługa korespondencji Wydziału Zarządzania.
  14. Dbałość o przestrzeganie zasad BHP na Wydziale Zarządzania (w tym opracowywanie zasad i regulaminów).
B. W zakresie promocji Wydziału:
  1. Organizacja uroczystości i wybranych wydarzeń Wydziału Zarządzania np. Inauguracja roku akademickiego, Gala Absolwenta, obchody Jubileuszów, Plener malarski, wydarzenia sportowe.
  2. Koordynacja działań promocyjnych Wydziału Zarządzania UŁ.
  3. Przygotowanie i nadzór nad gadżetami reklamowymi Wydziału Zarządzania UŁ.
  4. Opieka merytoryczna nad stronami www Wydziału Zarządzania UŁ oraz profilami na portalach: facebook, YouTube, LinkedIN, flickr, Instagram, Tik-Tok.
  5. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami z otoczenia społeczno-gospodarczego Wydziału Zarządzania.
  6. Współpraca i opieka nad Radą Biznesu działającą przy WZ UŁ.
  7. Wsparcie międzynarodowych działań promocyjnych WZ.
  8. Budowanie relacji z absolwentami Wydziału Zarządzania UŁ.
  9. Obsługa fotograficzna i filmowa wydarzeń na Wydziale Zarządzania UŁ.
  10. Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących oferty edukacyjnej Wydziału Zarządzania.
  11. Wsparcie działań Wydziału Zarządzania mających na celu zdobywanie akredytacji dla Wydziału Zarządzania i jego kierunków studiów oraz uzyskania wysokich miejsc w rankingach.
  12. Promocja nauki, współpraca z mediami oraz zarządzanie portalem Zespół Ekspertów WZ
  13. Nadzór i koordynacja wydarzeń odbywających się na Wydziale Zarządzania.
  14. Opracowanie oraz realizacja wysyłki newsletterów do pracowników, studentów oraz absolwentów Wydziału Zarządzania.

C. W

zakresie komunikacji wewnętrznej:

  1. Organizacja wydarzeń dla pracowników (w tym pikniku wydziałowego, spotkań informacyjnych i szkoleń).
  2. Opracowanie oraz realizacja wysyłki newsletterów do pracowników.
  3. Wsparcie procesu wdrażania nowych pracowników Wydziału Zarządzania UŁ.
  4. Opieka merytoryczna i dbałość o aktualność treści zamieszczanych w Intranecie WZ.
  5. Promowanie kultury organizacyjnej (wspieranie inicjatyw mających na celu budowanie pozytywnej atmosfery pracy i nauki).
D. W zakresie rozwoju dydaktyki:
  1. Wsparcie procesu doskonalenia warsztatu dydaktycznego pracowników WZ. Opracowanie i realizacja programów szkoleń przeznaczonych dla pracowników.
  2. Wsparcie w zakresie wykorzystywania nowych form, narzędzi i metod kształcenia w procesie dydaktycznym.
  3. Dbałość o aktywizację i dodatkową ofertę rozwojową dla studentów.
  4. Podejmowanie działań uzupełniających ofertę dydaktyczną skierowanych do studentów.
  5. Współpraca z jednostkami zajmującymi się rozwojem programów, metod i form kształcenia oraz wspierającymi rozwój dydaktyki, w tym z Komisją ds. Doskonalenia Dydaktyki UŁ.

Skład osobowy

  • zdjęcie pracownika
    dr Olga Drynia

    Stanowisko: zastępca kierownika działu

    Pracuje w: Dział Administracji i Komunikacji, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    Dariusz Duda

    Stanowisko: specjalista

    Pracuje w: Sekcja ds. promocji i relacji z otoczeniem, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    mgr Marta Górecka

    Stanowisko: koordynator

    Pracuje w: Sekcja ds. promocji i relacji z otoczeniem, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    mgr Ewelina Jaworska

    Stanowisko: specjalista

    Pracuje w: Sekcja ds. promocji i relacji z otoczeniem, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    Krystian Kędzierski

    Stanowisko: pracownik gospodarczy

    Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    mgr Aneta Kowalczyk

    Stanowisko: koordynator i koordynator wydziałowy ds. dostępności

    Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    Agnieszka Krzemińska

    Stanowisko: specjalista

    Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    mgr Karolina Lewandowska

    Stanowisko: kierownik działu

    Pracuje w: Dział Administracji i Komunikacji, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    mgr Agnieszka Simura

    Stanowisko: specjalista

    Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    Andrzej Srogosz

    Stanowisko: specjalista

    Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    Leszek Stasiak

    Stanowisko: specjalista

    Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    Cezary Stępień

    Stanowisko: pracownik gospodarczy

    Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    mgr Michał Wadzyński

    Stanowisko: specjalista ds. kontaktów z biznesem

    Pracuje w: Sekcja ds. promocji i relacji z otoczeniem, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    Andrzej Wołodkiewicz

    Stanowisko: starszy specjalista

    Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    mgr Agnieszka Wołowiec

    Stanowisko: Specjalista ds. komunikacji z mediami i PR

    Pracuje w: Sekcja ds. promocji i relacji z otoczeniem, Wydział Zarządzania

    Zobacz profil

Dane kontaktowe

Dział Administracji i Komunikacji

  • Matejki 22/26 90-237 Łódź
tel: 42-635-48-12 , e-mail: agnieszka.simura@uni.lodz.pl , www: http://wz.uni.lodz.pl

Lista jednostek

 
Dział Administracji i Komunikacji
  • Centrum Rozwoju Dydaktyki
  • Sekcja ds. gospodarczych
  • Sekcja ds. promocji i relacji z otoczeniem
Godło
bip
hr
hr
Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Polityka prywatności
  • Dostępność

Centrum Języków i Certyfikacji
Pomorska 149/153
90-236 Łódź
nr tel.: 42 635 52 72
e-mail: cjic@uni.lodz.pl
www: cjic.uni.lodz.pl

Godziny otwarcia:

  • Poniedziałek     08:00 - 15:00
  • Wtorek            08:00 - 15:00
  • Środa              08:00 - 15:00
  • Czwartek         08:00 - 15:00
  • Piątek              08:00 - 15:00
Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności